Kimya Teknolojisi Enstitüsü’nde Ziyaretçi Günü

Çarşamba günü öğrenciler, Prag’daki Kimya Teknolojisi Enstitüsü’nü (VŠHT) ziyaret ettiler. Tanıtım turu sırasında ziyaretçiler, mevcut öğrencilerin çalışmalarını – yani eğitimlerinin bir parçası olarak yürüttükleri deneyleri ve araştırmaları – inceleme fırsatı buldular.
Turun ardından, rektör tarafından üniversite hakkında bir sunum yapıldı; ayrıca fakülte dekanları da sunulan lisans programlarını tanıttı. Öğrenciler, VŠHT’ye kayıt süreci ve ileri eğitim ile ilgili sorularını onlara yöneltme fırsatı buldular.